8 February 2015

I had too :')

ya allah everything have changed :'( aku terlalu rindukn kngan dgn kwn-kwn uitm machester :') machester is better than palam -.- hmm life palam bukan life aku! i never xpect that my life will be like this :'( ya allah.semua benda kena buat sendiri.life without frenster like nothing.hm how i miss my old life so much :"( i wish i could turn back time.hmmm rindu semua! rinduuu mak anda abah :( rindu yaya,rindu ddadadadadaada! rindu besfiy2 akuu :'( hm ya allah pliss kuatkan aku.i'm not strong enough well :( no one would understand what i mean 'R I N D U' . hm dulu aku study dekat uitm machang, kelate xde pn feeling rindu melampau ni maybe sebab kat sane lagi better then palam kot. hahaha even dkat sane kolej dia x up to date mcm palam but envoirment dia is better laa than kat sini.erghh~ sebab uitm kelate aku kenal erti persahabatn yg ukhwah :'( aku rindu saatsaat belaja kat sane.aku rindu moment chilling with my buddyz :'( aku rindu lect kat sane.hmm madam,miss,sir,ustaz and more.percaya laa saya nalda nazira binti rahimi rindu kelate sangat! bukan aku nk kate palam ni buruk tau.yerr,aku admit it laa palam ni up to date, tmpat dia gempak gila sgt kn. sebab most of them ckap "untung laa kau dapat palam" and i was like untung ? maybe not~ huhu ada yg ckap best la palam nk hangout seng,bndar dekat.itu la ini la..but trust it bilaa korg dtg sini dan stay kat sini baru korg tahu ape yg aku rasa :'( yaa allah! terlalu rindu kan parents,buddyz,besfiy,kwan2 and semua bnde aku rindu :( i miss my old life.hm


but,nevermind laa "innamaa'malubiniat" ssungguh nya restu parents tu lagi baik kn ? everything i do is for my parents :') our life would be better if kita niat dgn betul dan letakkan allah num satu then parents insyaallah everything when well :') ckap pasal rindu sape x rindu kn.maybe ada hikmah dsebalik semua ni dan aku try jadi yg terbaik tuk my parents even aku tak kuat :'( takpe allah kn ada.la tahzan nalda nazira! talk to urself kau kuat syggg :( sabar lagi stahun stgah nak habis then kau bleh njoy spuas2nya k ? lets pray for nalda nazira :') hihi yeahh chaiyokk babyy ! kau bleh go on dgn semua ni k.


Dreams do come true please :') ilove all of youu much. xoxo N!





HEY DA READ? OKE THNX :)

No comments:

Post a Comment